Nieuws

Home | Nieuws | De Ketchupfabriek wint MVO-prijs Zeeuws-Vlaanderen

De Ketchupfabriek wint MVO-prijs Zeeuws-Vlaanderen

12 november 2018

De Ketchupfabriek is de winnaar van de eerste editie van de MVO-prijs Zeeuws-Vlaanderen. Patrick Keizer ontving de MVO-award uit handen van Johan de Winter, directievoorzitter van de Rabobank Zeeuws-Vlaanderen op het Zeeuws-Vlaams Paviljoen op Contacta in Goes. De Ketchupfabriek mag zich de komende twee jaar de meest maatschappelijk verantwoorde ondernemer van Zeeuws-Vlaanderen noemen.  Namens de jury lichtte Jo-Annes de Bat de keuze voor de winnaar toe: “Deze onderneming is in amper drie jaar een begrip geworden in én buiten de regio. In alles wat hij doet,  straalt de ondernemer MVO uit. Ook de andere finalisten, camping Zonneweelde (Nieuwvliet) en Poppe Installatietechniek (Kloosterzande) zijn prachtbedrijven, ook zij verdienen complimenten”. Ook zij ontvingen een oorkonde en bloemen. De MVO-prijs is een initiatief  van Rabobank Zeeuws-Vlaanderen en de drie gemeenten Sluis, Terneuzen en Hulst. Stichting Switch is verantwoordelijk voor de uitvoering.

 Maatschappelijk verantwoord ondernemen is winst maken met oog voor mens en milieu. Een vakjury, bestaande uit Jo-Annes de Bat, Willeke Pietersma, eigenaar van De Haarzaak  en Eric de Ruijsscher, CEO H4A, selecteerde uit de 20 aanmeldingen, de zes best presterende bedrijven. Ook keek de jury naar innovatiekracht, impact en uitstraling in de branche. Na de publieksstemming bleven de drie finalisten over. De winnaar van de MVO-prijs Zeeuws-Vlaanderen werd bekend  gemaakt op het Zeeuws-Vlaams Paviljoen op 6 november om 19:00 uur. CONTACTA is dé grootste Bedrijvenbeurs  voor het MKB in Zuidwest Nederland en vindt plaats op 6, 7 en 8 November in de Zeelandhallen in Goes. Voor de vijftiende keer wordt een Zeeuws-Vlaams Paviljoen ingericht in de Westerscheldehal. Ruim 40 bedrijven zijn daar vertegenwoordigd.

Deel dit nieuwsbericht via social media